مطالب طنز(پلیس)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

امروز با ماشین بودم پلیس جلومو گرفت شیشه رو کشیدم پایین خیلی جدی گفتم : میدونی من کیم؟؟؟
گفت:کی هستی؟
!
گفتم : من یه پرندم آرزو دارم تو باغم باشی
 
جریمم نکرد
....
اشک توو چشاش جمع شد گفت : برو خدا شفات بده
...



نظرات شما عزیزان:

سمر
ساعت16:51---28 فروردين 1393
اپم

lovelyscorpion
ساعت11:11---13 مرداد 1392


ღツבُפֿُـَترآن شـےطۅכּ נببــړستاכּےღツ
ساعت20:45---12 مرداد 1392
عزیزم وبت عالی شده

_simin_


shanly
ساعت18:10---12 مرداد 1392
سلام
قشنگ بود
افتخار ميدي بياي وبلاگ من نويسنده بشي؟
نياز فوري دارم به يه همكار خوب
كي از تو بهتر
اگه خواستي بيا ياهو:
survivor10@yahoo.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 12 مرداد 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ